Pagina's

dinsdag 19 september 2017

Workshops

Workshops Atelier creatief blessings!

NIEUW!!: Naast de vaste datums en tijden van mijn workshops die ik regelmatig vermeld in mijn facebook posts is er nu ook de mogelijkheid om jullie voorkeuren qua datums en tijden op te geven! Ik pas me aan aan jullie wensen en jullie hebben zo meer mogelijkheden om een workshop te volgen!

Het wordt gehouden in Zeist

Heb je iets te vieren of wil je gewoon samen genieten om creatief te gaan schilderen met familie, vrienden, een bedrijfsuitje, teambuilding, vrijgezellenfeestje of een jubileum? Of gun je jezelf gewoon een leuk ontspannen uitje, dan kun je  terecht bij Creatief blessings.
Ervaring met schilderen is niet nodig, je wordt begeleid, stap voor stap, naar het bereiken van een uniek resultaat. Na de workshop van ca. 3 uur neem je jouw schilderij mee naar huis!
Elke workshop heeft een eigen thema en stijl maar je kan altijd zelf een onderwerp bedenken en uitvoeren!

Voorbeelden van de workshops die ik aanbied:
-Vrij schilderen
-schilderen met betekenis
-schilderen Intuïtief
-Collage met Mixed media stijl
-Mixedmedia Stijl
-abstract schilderen
-figuratief schilderen

JE HOEFT ZELF NIETS MEE TE NEMEN!
Alle benodigdheden en materialen mag u gebruiken, een doek, verf, kwasten etc. Tijdens de pauze is er koffie/thee of frisdrank, en iets lekkers.

De workshops worden gegeven in mijn atelier aan huis. De workshops worden ook aangekondigd op de facebookpagina of als je een eigen datum en tijd voorkeur hebt, in overleg!
Bij een groep van maximaal 5 personen kan de worshop plaatsvinden in mijn atelier aan huis. Bij meer personen wordt het een andere locatie in Zeist of bij jou thuis.

Hoe boek ik een workshop:
De workshops gaan door bij een minimale inschrijving van 2  personen. Kies een workshop naar keuze uit
Plan een voorkeursdatum en tijd
Informeer naar de beschikbaarheid van deze datum
Boeken maar!
Aanmelding kan per e-mail, of privé berichtje  of telefonisch. Betaling kan vooraf of tijdens de workshop. Minstens één week voor de workshop krijg je bericht of de workshop doorgaat.


WAT KOST HET?
Afhankelijk van wat ieder persoon graag wil maken (b.v. soort techniek en stijl, formaat doek), hanteer ik verschillende (aantrekkelijke) prijzen.


Workshop collage mixed media schilderen.

Agenda datums Hier onder 

Uitleg over wat Mixed Media is. schilderen en collage maken. En wat we gaan doen. Mixed Media, wordt ook wel ‘gemengde technieken schilderen’ genoemd en betekent letterlijk mix van allerlei media. Het is creatieve schildertechniek.
Je maakt gebruik van beelden en woorden om mooie composities te creëren. Het startpunt is vaak een stapel tijdschriften en designpapier, je begint te bladeren, te scheuren en schuiven tot je het resultaat hebt dat je wil hebben. De canvasmaat waar we op gaan werken is 50x50 cm of twee stuks 27x 30 cm jouw keuze. We gaan aan de slag met acrylverf, markers, inkt en sjablonen. Je werkt ook met gesso, gelmedium, modelling paste en bij passende versieringen e.v.t.  Door in laagjes te werken en de materialen door elkaar te gebruiken bouw je letterlijk je kunstwerk op. Elke laag wordt stap voor stap voorgedaan en ik geef je tips en tricks om tot een prachtig resultaat te komen.
Deze cursus is voor elk niveau. Vindt je het niet erg om je handen vuil te maken? Dan is deze cursus echt iets voor jou!

van 10.00 uur tot 16.00 uur. 
De kosten zijn € 59,95 p.p. per keer. 

Koffie, thee, koek en een heerlijke lunch zijn inbegrepen.
Plus het te gebruiken materiaal.
Deze workshops worden gehouden in een unieke omgeving in Zeist
Heb je zin gekregen om een leuke dag te komen schilderen? Schrijf je dan nu in. Je kunt jezelf
individueel inschrijven, of als groep.
Dit kan door mijn een privé bericht te sturen op Facebook of via een e- mail naar creatiefblessings@gmail.com . Ik zal hierna je een bevestiging sturen van inschrijving en verdere informatie.



Workshop collage mixed media schilderen.
Zaterdag 27 oktober 2018
Woensdag 7 November
Vrijdag  23  November
Zaterdag 1 December
Zaterdag 15 December

Zaterdag 19 Januari 2019 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gastenboek

Laat wat van je horen! We zijn reuze benieuwd wat je van onze site en bloemen en schilderijen vind.