Pagina's

dinsdag 19 september 2017

Schilderijen in opdracht


  • Persoonlijke collages 
Wilt u een heel persoonlijk mixed media werkstuk laten maken, bijvoorbeeld als aandenken aan een speciale gelegenheid of een bijzonder persoon? Bij Creatief Blessing bent u aan het juiste adres. Ik verzorg collages waarin inspirerende teksten of persoonlijke bezittingen verwerkt worden. Denk aan foto’s, een stukje stof, een brief of klein sieraad. Zo krijgt het schilderij een hele persoonlijke, onvergetelijke en unieke touch. 








  • Schilderijen en collages voor organisaties/bedrijven  
Een kantoor, vergaderzaal, kantine, wachtkamer of lobby hoeft niet saai te zijn! Met een schilderij of collage van Creatief Blessing wordt iedere ruimte sfeervol. Uiteraard houd ik zoveel mogelijk rekening met de kleurwensen van de opdrachtgever. Ook is het mogelijk om herkenbare aspecten aan het kunstwerk toe te voegen, zoals een logo, foto’s, of iets dat te maken heeft met de dienst die de organisatie verleent of het product dat het bedrijf verkoopt.  







Bestellen 
Hierboven vindt u verschillende schilderijen die te bestellen zijn. Dit is maar een klein percentage van al mijn werk. Heeft u een vraag of suggestie, of wilt u een kunstwerk laten maken? Neem dan contact met me op via email: creatiefblessings@gmail.com . Ik denk graag mee over de mogelijkheden. De levertijd ligt meestal rond de 2 weken, afhankelijk van uw wensen.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gastenboek

Laat wat van je horen! We zijn reuze benieuwd wat je van onze site en bloemen en schilderijen vind.