Pagina's

dinsdag 19 september 2017

About me

Welkom op mijn website Creatief Blessings! Ik ben Carla Marchee
Creatief, vrolijk, bemoedigings, hulpzaam, leergierig, enthousiast persoon.
Hier kunt u lezen over mijn Passie!
Van jongs af ben ik al creatief bezig. Tekenen en schilderen waren mijn grote passie Wat kon ik daar van genieten en nog heerlijk uitlaatklep. Later probeerde ik van alles wat met decoratie te maken had. Ik experimenteerde net zo lang met allerlei technieken tot ik tevreden was met het resultaat.. Inmiddels heb ik mij volledig gericht op mijn passie het schilderen en heerlijk creatief bezig zijn. Ik ontdekte dat het mij veel rust en plezier geeft om het maken van creatief mixed media stijl schilderijen. Mixed media betekent letterlijk mix van allerlei media, het is een schilderkunstige techniek. Zo volg ik ook online workshops het ontdekken van nieuwe technieken en zo verder te ontwikkelen .  Ik vind het vooral mooi om schilderijen en tekeningen  te maken die gebaseerd zijn op Bijbelteksten en liederen en teksten wat een grote inspiratie bron is. Zo dankbaar dat ik de schilderijen mag en kan maken, dat God het gebruikt om mensen te bemoedigen of te troosten.  Daarbij  geeft ook heel graag coaching schilder workshops om mensen te inspireren en stimuleren om te gaan schilderen, omdat het een plezierig en een plaats van rust en creativiteit.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gastenboek

Laat wat van je horen! We zijn reuze benieuwd wat je van onze site en bloemen en schilderijen vind.